Aktualizacja: 14.03.2018 05:20 Publikacja: 14.03.2018 05:20
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
- Przedsiębiorca na potrzeby prowadzonej działalności kupuje usługę reklamową na portalu społecznościowym. Polega ona na tym, że portal wyświetla na stronach www reklamy kontekstowe w postaci tekstów, bannerów oraz wideo. Za wykonane usługi reklamowe przedsiębiorca samodzielnie generuje fakturę, pobierając ją ze specjalnej strony portalu. Nie ma tam możliwości wpisania samodzielnie daty wystawienia, jak również nie jest ona automatycznie generowana na pobranym dokumencie. Na fakturze widnieje tylko data płatności, metoda płatności oraz identyfikator płatności, który umożliwia sprawdzenie za co została naliczona opłata, a z informacji na portalu wynika, że faktura jest wystawiana w danym miesiącu w dniu rozliczenia, który jest ostatnim dniem miesiąca. Czy te wydatki na reklamę przedsiębiorca może ująć w podatkowej księdze przychodów i rozchodów (prowadzonej metodą kasową) i zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów, jeśli na wystawionej przez portal fakturze nie ma daty jej wystawienia? – pyta właścicielka biura rachunkowego.
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przedsiębiorca mający problemy ze słuchem może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na aparat, dzięk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas