Reklama
Rozwiń

Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na utrzymanie bufetu dla zatrudnionych.

Publikacja: 25.07.2023 03:00

Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Foto: Adobe Stock

Zakładowa stołówka podnosi efektywność pracowników, bo nie tracą czasu na szukanie jadłodajni na mieście. Pełni również funkcję integracyjną i stanowi miejsce wymiany poglądów. Te argumenty przekonały skarbówkę, która zgodziła się na rozliczenie wydatków na bufet w kosztach uzyskania przychodów.

O interpretację wystąpiła spółka akcyjna. Realizuje projekty, przy których pracują zespoły od kilkudziesięciu do kilkuset osób. Są to liczący się na arenie międzynarodowej eksperci. Spółce zależy na ich zatrudnieniu, dlatego stara się zapewnić jak najlepsze warunki pracy.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0