Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na utrzymanie bufetu dla zatrudnionych.

Publikacja: 25.07.2023 03:00

Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Foto: Adobe Stock

Zakładowa stołówka podnosi efektywność pracowników, bo nie tracą czasu na szukanie jadłodajni na mieście. Pełni również funkcję integracyjną i stanowi miejsce wymiany poglądów. Te argumenty przekonały skarbówkę, która zgodziła się na rozliczenie wydatków na bufet w kosztach uzyskania przychodów.

O interpretację wystąpiła spółka akcyjna. Realizuje projekty, przy których pracują zespoły od kilkudziesięciu do kilkuset osób. Są to liczący się na arenie międzynarodowej eksperci. Spółce zależy na ich zatrudnieniu, dlatego stara się zapewnić jak najlepsze warunki pracy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Czy wydatki na dietetyka, fryzjera i stylistkę można rozliczyć w kosztach firmy?
Podatki
Rusza akcja PIT 2024. Oto wszystko, co na ten temat muszą wiedzieć przedsiębiorcy
Podatki
Czy stratę z biznesu w 2024 r. można odliczyć już przy obliczaniu zaliczki na PIT?
Podatki
Eksperci o zapowiedzi ministra finansów ws. ujawniania schematów podatkowych
Podatki
Rząd chce uprościć podatki. Ale do przełomu daleko