Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na utrzymanie bufetu dla zatrudnionych.

Publikacja: 25.07.2023 03:00

Zakładowa stołówka zwiększa efektywność pracowników

Foto: Adobe Stock

Zakładowa stołówka podnosi efektywność pracowników, bo nie tracą czasu na szukanie jadłodajni na mieście. Pełni również funkcję integracyjną i stanowi miejsce wymiany poglądów. Te argumenty przekonały skarbówkę, która zgodziła się na rozliczenie wydatków na bufet w kosztach uzyskania przychodów.

O interpretację wystąpiła spółka akcyjna. Realizuje projekty, przy których pracują zespoły od kilkudziesięciu do kilkuset osób. Są to liczący się na arenie międzynarodowej eksperci. Spółce zależy na ich zatrudnieniu, dlatego stara się zapewnić jak najlepsze warunki pracy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Zmiany w raportowaniu schematów podatkowych. Chodzi o tajemnicę zawodową
Podatki
Darowane środki trwałe. Fiskus: przerwanie amortyzacji jest niekonstytucyjne
Podatki
Czy spółka powstała z jednoosobowej firmy na estońskim CIT korzysta z preferencji przy zatrudnianiu. Wyrok NSA
Podatki
Kto donosi do skarbówki, ma teraz ochronę jak sygnalista
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Podatki
Koniowóz jak samochód osobowy. Interpretacja fiskusa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń