Aktualizacja: 12.07.2025 17:39 Publikacja: 08.08.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Skarbówka się na to zgodziła, aczkolwiek dopiero po korzystnych dla przedsiębiorstwa wyrokach sądowych.
Sprawa zaczęła się od wniosku o interpretację. Wystąpiła o nią spółka, która handluje wyrobami hutniczymi ze stali, jest też poddostawcą dla producentów części i podzespołów samochodowych. Kupiła samochód rajdowy. Ma być przeznaczony do startów na zawodach sportowych. Będzie tam promował spółkę. Na aucie zostanie umieszczona jej reklama z logo. Spółka posiada licencję sponsorską zatwierdzoną przez Polski Związek Motorowy, twierdzi, że podkreśla to wykorzystywanie pojazdu w celach promocji i reklamy.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas