Aktualizacja: 06.07.2025 17:11 Publikacja: 08.08.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Skarbówka się na to zgodziła, aczkolwiek dopiero po korzystnych dla przedsiębiorstwa wyrokach sądowych.
Sprawa zaczęła się od wniosku o interpretację. Wystąpiła o nią spółka, która handluje wyrobami hutniczymi ze stali, jest też poddostawcą dla producentów części i podzespołów samochodowych. Kupiła samochód rajdowy. Ma być przeznaczony do startów na zawodach sportowych. Będzie tam promował spółkę. Na aucie zostanie umieszczona jej reklama z logo. Spółka posiada licencję sponsorską zatwierdzoną przez Polski Związek Motorowy, twierdzi, że podkreśla to wykorzystywanie pojazdu w celach promocji i reklamy.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas