Aktualizacja: 07.12.2015 06:30 Publikacja: 07.12.2015 06:30
Foto: www.sxc.hu
Spółka (podatnik VAT) świadczy usługi na rzecz stałego kontrahenta. Na skutek błędu spółka sporządziła i przesłała do tego kontrahenta fakturę za usługę, która w ogóle nie została wykonana. Kontrahent odmówił odbioru faktury i odesłał ją spółce. Czy konieczne jest w tym przypadku wystawienie faktury korygującej? – pyta podatnik.
Gdy przedsiębiorca błędnie wystawi fakturę, często ma wątpliwości co do rozliczenia VAT. W takim przypadku zasadą jest wystawienie faktury korygującej (art. 106j ustawy o VAT).
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas