Reklama
Rozwiń

Firma nie musi mieć potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem

Prawo nie zobowiązuje firmy do posiadania potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem.

Publikacja: 14.10.2015 18:46

Firma nie musi mieć potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Informatyzacja i cyfryzacja skarbówki to ukochane dziecko resortu finansów. Minister robi wszystko, żeby ułatwić życie podatnikom i zachęcić ich do kontaktów z fiskusem przez internet. Okazuje się, że szał informatyzacji nie dotarł do organów interpretacyjnych, które naciągają przepisy, żeby zniechęcić firmy do przesyłania pracownikom PIT-11 e-mailem. Takie podejście skrytykował Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy.

Czysta oszczędność

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem
Podatki
Cyfrowa rewolucja w podatkach – kłopoty czy korzyści dla firm?