Firma nie musi mieć potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem

Prawo nie zobowiązuje firmy do posiadania potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem.

Publikacja: 14.10.2015 18:46

Firma nie musi mieć potwierdzenia odbioru PIT-11 wysłanego pracownikowi e-mailem

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Informatyzacja i cyfryzacja skarbówki to ukochane dziecko resortu finansów. Minister robi wszystko, żeby ułatwić życie podatnikom i zachęcić ich do kontaktów z fiskusem przez internet. Okazuje się, że szał informatyzacji nie dotarł do organów interpretacyjnych, które naciągają przepisy, żeby zniechęcić firmy do przesyłania pracownikom PIT-11 e-mailem. Takie podejście skrytykował Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy.

Czysta oszczędność

Pozostało 88% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Ryczałt bije rekordy popularności. Wybiera go coraz więcej przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Podatki
Artykuły spożywcze dla powodzian z zerową stawką VAT
Podatki
Zalew fałszywych faktur. Skarbówka celuje w oszustów
Podatki
Złe tłumaczenie umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania nie chroniło spółki
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Podatki
Samochód w firmie a rozliczenia podatkowe - formy najmu i zielone rozwiązania. Zapis webinaru "Rz"