Aktualizacja: 24.05.2021 18:58 Publikacja: 24.05.2021 18:44
Foto: Adobe Stock
Skarbówka wyjątkowo często zmienia zdanie w sprawie odliczenia wydatków związanych z prowadzeniem bloga w internecie. W najnowszej interpretacji stwierdziła, że tego typu koszty nie mają związku z działalnością przedsiębiorcy.
Niekorzystną odpowiedź otrzymała spółka z branży kurierskiej, która przedstawiła fiskusowi pomysł na nową strategię reklamową. Chce rozpocząć dodatkową działalność polegającą na prowadzeniu bloga lifestyle'owego. Strona ma przyciągnąć uwagę jak najszerszej grupy odbiorców, którzy będą mogli się stać klientami spółki. Dostęp będzie nieodpłatny, bo spółka chce zarabiać na reklamodawcach.
Odszkodowanie dla kobiety, która z powodu niższego wykształcenia mniej zarabiała niż pracownicy na tym samym sta...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła w ostatni wtorek projekt zmian w ordynacji podatkowej....
Przedsiębiorcy muszą sporządzić roczne rozliczenie składki zdrowotnej. Na jej wysokość wpływają sprzedane w 2024...
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas