Aktualizacja: 24.05.2021 18:58 Publikacja: 24.05.2021 18:44
Foto: Adobe Stock
Skarbówka wyjątkowo często zmienia zdanie w sprawie odliczenia wydatków związanych z prowadzeniem bloga w internecie. W najnowszej interpretacji stwierdziła, że tego typu koszty nie mają związku z działalnością przedsiębiorcy.
Niekorzystną odpowiedź otrzymała spółka z branży kurierskiej, która przedstawiła fiskusowi pomysł na nową strategię reklamową. Chce rozpocząć dodatkową działalność polegającą na prowadzeniu bloga lifestyle'owego. Strona ma przyciągnąć uwagę jak najszerszej grupy odbiorców, którzy będą mogli się stać klientami spółki. Dostęp będzie nieodpłatny, bo spółka chce zarabiać na reklamodawcach.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas