Aktualizacja: 03.12.2018 01:00 Publikacja: 03.12.2018 01:00
Foto: 123RF
Sprzedajemy towary w opakowaniach zwrotnych, pobierając kaucję za te opakowania. W sytuacji, gdy klient nie zwraca opakowania w terminie ustalonym w umowie, wystawiamy następnego dnia fakturę na to opakowanie. Zdarzają się przypadki, gdy klient zwraca opakowania po ustalonym terminie i po wystawieniu faktury za te opakowania. Czy w takim przypadku mamy prawo do wystawienia faktury korygującej?
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas