Aktualizacja: 15.10.2018 06:50 Publikacja: 15.10.2018 06:50
Foto: 123RF
W celu zwiększenia sprzedaży i utrzymania pozytywnych relacji z klientami przedsiębiorcy często decydują się na prowadzenie tzw. sprzedaży premiowej. Takie działania marketingowe skutkują powstaniem przychodu po stronie nabywcy.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas