Reklama
Rozwiń

VAT: rozliczenia z agencjami marketingowymi trzeba uregulować w umowie

Gdy do przeniesienia własności nagrody dochodzi miedzy agencją a zlecającym, transakcja musi być opodatkowana i udokumentowana fakturą. Jeśli nie, to zwrot kosztów zakupu prezentu na rzecz agencji ujmuje się np. w nocie obciążeniowej.

Publikacja: 01.10.2018 06:50

VAT: rozliczenia z agencjami marketingowymi trzeba uregulować w umowie

Foto: 123RF

Korzystanie z usług agencji marketingowych podczas realizacji działań promocyjnych takich jak sprzedaż premiowa, czy konkursy z nagrodami jest często spotykaną praktyką. Rozliczenia podatkowe związane z udziałem agencji w działaniach marketingowych wciąż są jednak źródłem wątpliwości.

Czytaj także: Nabycie kompleksowej usługi marketingowej – rozliczenie VAT

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Cyfrowa rewolucja w podatkach – kłopoty czy korzyści dla firm?
Podatki
Fiskus przyłapał doradcę podatkowego na rozliczaniu w koszty wydatków na drogie ubrania, meble i wycieczki
Podatki
Ważne zmiany w kontroli podatników. Cały Sejm za
Podatki
Fundusze inwestycyjne i spółki holdingowe. Łatwiej będzie o zwolnienie z CIT
Podatki
Ile wyniesie limit zwolnienia z VAT? Będzie podwyżka, ale niewielka