Reklama

VAT: rozliczenia z agencjami marketingowymi trzeba uregulować w umowie

Gdy do przeniesienia własności nagrody dochodzi miedzy agencją a zlecającym, transakcja musi być opodatkowana i udokumentowana fakturą. Jeśli nie, to zwrot kosztów zakupu prezentu na rzecz agencji ujmuje się np. w nocie obciążeniowej.

Publikacja: 01.10.2018 06:50

VAT: rozliczenia z agencjami marketingowymi trzeba uregulować w umowie

Foto: 123RF

Korzystanie z usług agencji marketingowych podczas realizacji działań promocyjnych takich jak sprzedaż premiowa, czy konkursy z nagrodami jest często spotykaną praktyką. Rozliczenia podatkowe związane z udziałem agencji w działaniach marketingowych wciąż są jednak źródłem wątpliwości.

Czytaj także: Nabycie kompleksowej usługi marketingowej – rozliczenie VAT

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama