Reklama

Zdjęcia stockowe: przy kampanii reklamowej trzeba uważać na legalność materiałów

Banki zdjęć, co do zasady nie gwarantują, że treści przez nie udostępniane nie naruszają praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej.

Aktualizacja: 29.10.2017 15:17 Publikacja: 29.10.2017 00:01

Zdjęcia stockowe: przy kampanii reklamowej trzeba uważać na legalność materiałów

Foto: 123RF

Korzystanie z profesjonalnych portali ze zdjęciami nie daje pewności nabycia legalnych treści. Licencje, jakie internauci otrzymują przy nabywaniu oferowanych treści, co do zasady wyłączają odpowiedzialność portali za przekazywane materiały. Może zdarzyć się, że naruszone zostaną prawa własności intelektualnej osób trzecich. Skutkować to może odpowiedzialnością cywilnoprawną lub nawet karną. Natomiast – w przypadku znanych marek – samo upublicznienie informacji o wykorzystaniu w kampanii reklamowej materiałów naruszających prawa osób trzecich, może negatywnie odbić się na ich wizerunku.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Reklama
Reklama
Reklama