Aktualizacja: 09.07.2017 11:24 Publikacja: 09.07.2017 10:30
Foto: Fotolia.com
Zaobserwować można stały wzrost zainteresowania pracodawców stosowaniem szeroko pojętego monitoringu pracowników, zarówno w dużych, jak i w małych firmach. Szefowie sięgają po różne formy tego typu kontroli, jak np. monitoring wizyjny, kontrola skrzynek e-mail podwładnych bądź wykonywanych przez nich połączeń telefonicznych. Coraz bardziej popularny staje się również monitoring aktywności załogi w mediach społecznościowych.
Decydując się na wprowadzenie w firmie określonych typów monitoringu, pracodawcy kierują się różnymi powodami. Jedni uzasadniają to względami bezpieczeństwa, inni zmierzają do wszechstronnej kontroli jakości pracy świadczonej przez zatrudnionych. Niewątpliwie nieustanny rozwój technologii umożliwiającej takie działania, przy jednoczesnym spadku jej kosztów, wpływa na coraz powszechniejsze stosowanie monitoringu w firmach. W praktyce pracodawcy nie zawsze zdają sobie jednak sprawę, że taka kontrola ma swoje granice. Nie pomaga tu brak odpowiedniej regulacji tego zagadnienia.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas