Reklama

Promocja firm na zagranicznych rynkach z unijnym dofinansowaniem

Przedsiębiorcy, którzy myślą o rozwoju działalność eksportowej i chcieliby aktywnie zaangażować się w promocję swoich produktów na rynku niemieckim lub kazachskim, mogą sięgnąć po środki z programu „Inteligentny rozwój".

Publikacja: 21.12.2016 04:40

Promocja firm na zagranicznych rynkach z unijnym dofinansowaniem

Foto: 123RF

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w zakresie działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji Marek produktowych – Go to Brand". Wsparcie adresowane jest do mikro, małych i średnich firm inwestujących w doskonalenie własnych produktów (towarów lub usług) poprzez prowadzenie badań i wdrażanie ich wyników albo zlecanie prowadzenia odpowiednich badań instytucjom zewnętrznym, względnie kupującym takie wyniki na rynku w celu ich wykorzystania we własnej działalności. Po drugie muszą to być firmy dysponujące ciekawym produktem, a po trzecie – w odniesieniu do aktualnego konkursu – prowadzić taką działalność i dysponować taką strategią rozwoju, która będzie się wpisywać w programy promocji ogólnej objęte dofinansowaniem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama