Promocja firm na zagranicznych rynkach z unijnym dofinansowaniem

Przedsiębiorcy, którzy myślą o rozwoju działalność eksportowej i chcieliby aktywnie zaangażować się w promocję swoich produktów na rynku niemieckim lub kazachskim, mogą sięgnąć po środki z programu „Inteligentny rozwój".

Publikacja: 21.12.2016 04:40

Promocja firm na zagranicznych rynkach z unijnym dofinansowaniem

Foto: 123RF

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w zakresie działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji Marek produktowych – Go to Brand". Wsparcie adresowane jest do mikro, małych i średnich firm inwestujących w doskonalenie własnych produktów (towarów lub usług) poprzez prowadzenie badań i wdrażanie ich wyników albo zlecanie prowadzenia odpowiednich badań instytucjom zewnętrznym, względnie kupującym takie wyniki na rynku w celu ich wykorzystania we własnej działalności. Po drugie muszą to być firmy dysponujące ciekawym produktem, a po trzecie – w odniesieniu do aktualnego konkursu – prowadzić taką działalność i dysponować taką strategią rozwoju, która będzie się wpisywać w programy promocji ogólnej objęte dofinansowaniem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki