Aktualizacja: 15.09.2016 02:00 Publikacja: 15.09.2016 02:00
Foto: 123RF
Podnoszeniem kwalifikacji jest zdobywanie lub uzupełnianie wiedzy i umiejętności przez pracownika, z inicjatywy pracodawcy albo za jego zgodą (art. 103
§ 1 k.p.). Kwalifikacjami są zatem zarówno wiedza, jak i umiejętności. Mimo że nie wynika to bezpośrednio z definicji, przyjmuje się, że dokształcanie powinno się wiązać z charakterem pracy wykonywanej obecnie albo takiej, którą podwładny będzie świadczył po planowanej przez szefa zmianie warunków zatrudnienia.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas