Aktualizacja: 23.09.2019 08:49 Publikacja: 23.09.2019 08:06
Foto: Fotolia.com
Ustawa z 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów, uzupełniona w wyniku nowelizacji w 2018 r. o obrót paliwami opałowymi, przewiduje m.in., że podmioty przewożące takie towary są zobowiązane m.in. do przesyłania zgłoszeń o przewozach do systemu monitorowania SENT.
Podczas kontroli jednego z przewozów funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej stwierdzili, że przewoźnik prowadzący działalność transportową wprowadził do zgłoszeń o przewozie dwóch rodzajów oleju dane niezgodne ze stanem faktycznym. Numery pojazdu wpisanego w zgłoszeniu były inne niż skontrolowanego ciągnika. Za brak niezwłocznej aktualizacji danych, zawartych w zgłoszeniach o przewozie poprzez wskazanie prawidłowego numeru rejestracyjnego środka transportu, naczelnik urzędu celno-skarbowego nałożył na przedsiębiorcę 20 tys. zł kary. Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi utrzymał ją w mocy.
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas