Aktualizacja: 09.09.2015 04:00 Publikacja: 09.09.2015 04:00
Foto: 123RF
Spółka udziela pożyczek gotówkowych klientom indywidualnym poza systemem bankowym. Pożyczkobiorca ma m.in. możliwość wyboru usługi: „obsługa pożyczki w domu", za co jest obciążany dodatkową opłatą. Jeśli przedstawiciele spółki nie zastaną pożyczkobiorcy w domu lub nie uiści on należności z tytułu pożyczki, to spisują protokół wraz z danymi dotyczącymi stanu majątkowego pożyczkobiorcy oraz informacją o nieznanym miejscu jego pobytu. Takie protokoły wraz z listą spłat z systemu komputerowego są dowodem, że klient zalega z płatnościami. Pozwalają na wyciągnięcie wniosku, że istnieje duże prawdopodobieństwo nieściągnięcia wierzytelności.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas