Aktualizacja: 09.09.2015 04:00 Publikacja: 09.09.2015 04:00
Foto: 123RF
Spółka udziela pożyczek gotówkowych klientom indywidualnym poza systemem bankowym. Pożyczkobiorca ma m.in. możliwość wyboru usługi: „obsługa pożyczki w domu", za co jest obciążany dodatkową opłatą. Jeśli przedstawiciele spółki nie zastaną pożyczkobiorcy w domu lub nie uiści on należności z tytułu pożyczki, to spisują protokół wraz z danymi dotyczącymi stanu majątkowego pożyczkobiorcy oraz informacją o nieznanym miejscu jego pobytu. Takie protokoły wraz z listą spłat z systemu komputerowego są dowodem, że klient zalega z płatnościami. Pozwalają na wyciągnięcie wniosku, że istnieje duże prawdopodobieństwo nieściągnięcia wierzytelności.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas