Reklama
Rozwiń

Jak przedsiębiorcy wprowadzają konsumentów w błąd

Przedsiębiorca nie może wprowadzać konsumenta w błąd, w szczególności co do nazwy, rodzaju, właściwości, składu, ilości, trwałości, źródła i miejsca pochodzenia, metod wytwarzania i produkcji artykułu spożywczego. Jeśli to robi, podlega karze pieniężnej.

Publikacja: 13.05.2015 06:20

Jak przedsiębiorcy wprowadzają konsumentów w błąd

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

W sprawie chodziło o nałożenie 10 tys. zł kary za wprowadzenie do obrotu zafałszowanego produktu rolno-spożywczego.

Czego dotyczył spór

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego