Aktualizacja: 24.12.2014 07:00 Publikacja: 24.12.2014 07:00
Foto: Rzeczpospolita
Firmy trudniące się przewozem ładunków na międzynarodowych trasach powinny mieć ubezpieczenie, które chroni je przed nieprzewidzianymi zdarzeniami mogącymi skutkować uszkodzeniem lub utratą ładunku. Warto jednak podkreślić, że takie ubezpieczenie chroni przewoźnika, a nie ładunek. Może się więc okazać, że nadawca, który utraci swój towar, nie otrzyma za to żadnej rekompensaty. Będzie tak wówczas, gdy odpowiedzialność przewoźnika zostanie wyłączona, a to, że posiada on ubezpieczenie, nie będzie miało żadnego znaczenia. Dlatego aby chronić ładunek, warto wykupić ubezpieczenie cargo. Jest ono niezależne od ubezpieczenia przewoźnika i chroni wyłącznie ładunek.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas