Daje ona okazję do odbycia osobistych spotkań z przedstawicielami innych, zagranicznych firm i organizacji oraz przeprowadzenia półgodzinnych rozmów w wąskim gronie. To znakomite uzupełnienie samego pobytu na targach, gdzie przewijają się tysiące osób i nie zawsze jest sposobność do tego, żeby spotkać się z potencjalnym kontrahentem lub namówić go do rozmowy.
Uprzednio zaaranżowane spotkania zwiększają szanse na to, aby przedstawić własną firmę, jej produkty i technologie oraz nawiązać współpracę biznesową. Chociaż targi CeBIT należą do najważniejszych imprez w branży technologii informacyjnych i komunikacyjnych, a w związku z tym prezentują się tam głównie firmy tę branżę reprezentującą, to do udziału w giełdzie mogą się zgłaszać także przedstawiciele firm – potencjalnych nabywców usług ICT. W szczególności może to zainteresować osoby związane z branżą motoryzacji, transportu i logistyki, biotechnologii, maszyn, turystyki, a nawet branży spożywczej, czy też farmacji. Właściwie wszędzie nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne są przecież pożądane.