Aktualizacja: 03.12.2014 16:14 Publikacja: 03.12.2014 15:33
Daje ona okazję do odbycia osobistych spotkań z przedstawicielami innych, zagranicznych firm i organizacji oraz przeprowadzenia półgodzinnych rozmów w wąskim gronie. To znakomite uzupełnienie samego pobytu na targach, gdzie przewijają się tysiące osób i nie zawsze jest sposobność do tego, żeby spotkać się z potencjalnym kontrahentem lub namówić go do rozmowy.
Uprzednio zaaranżowane spotkania zwiększają szanse na to, aby przedstawić własną firmę, jej produkty i technologie oraz nawiązać współpracę biznesową. Chociaż targi CeBIT należą do najważniejszych imprez w branży technologii informacyjnych i komunikacyjnych, a w związku z tym prezentują się tam głównie firmy tę branżę reprezentującą, to do udziału w giełdzie mogą się zgłaszać także przedstawiciele firm – potencjalnych nabywców usług ICT. W szczególności może to zainteresować osoby związane z branżą motoryzacji, transportu i logistyki, biotechnologii, maszyn, turystyki, a nawet branży spożywczej, czy też farmacji. Właściwie wszędzie nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne są przecież pożądane.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas