Aktualizacja: 13.04.2018 06:20 Publikacja: 13.04.2018 06:20
Foto: Adobe Stock
Wspomniany art. 7 wprost wymienia oznaczenia, które nie mają dostatecznych znamion odróżniających, takie jak znaki towarowe, które składają się wyłącznie z oznaczeń lub wskazówek mogących służyć w obrocie do oznaczania rodzaju, jakości, ilości, przeznaczenia, wartości, pochodzenia geograficznego, czasu produkcji towaru lub świadczenia usługi, lub innych właściwości towarów lub usług. Również nazwy, które weszły do języka potocznego i są zwyczajowo używane, nie mają zdolności odróżniającej. Znak nie powinien także być sprzeczny z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami, czy też wprowadzać odbiorców w błąd co do właściwości lub charakteru towaru. Taki znak, który zawiera w sobie znane symbole, godła, herby (chyba że na ich rejestrację uzyskano zezwolenie właściwych władz), również nie powinien podlegać rejestracji.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas