Aktualizacja: 13.04.2018 07:00 Publikacja: 13.04.2018 07:00
Foto: 123RF
25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Jednym z obszarów funkcjonowania większości przedsiębiorców jest działalność marketingowa. Częstym narzędziem wykorzystywanym przez firmy jest Business Intelligens („BI") oraz bazy marketingowe. W rozumieniu czysto biznesowym BI można definiować jako kombinację architektury systemu, aplikacji oraz baz danych, które razem umożliwiają prowadzenie w czasie rzeczywistym analizy i przekształceń, dostarczając biznesowi potrzebnych informacji i wiedzy.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas