Aktualizacja: 16.03.2017 06:45 Publikacja: 16.03.2017 06:45
Foto: 123RF
Przedsiębiorcy niechętnie godzą się na polubowne rozwiązywanie sporów z konsumentami z obawy, że w takich postępowaniach klienci będą faworyzowani. Przedsiębiorcy obawiają się też planowanych zmian w przepisach o przedawnieniu, które utrudnią wierzycielom dochodzenie swoich roszczeń.
To główne problemy poruszone podczas Kongresu Konsumentów 2017. Zwrócono na nim również uwagę na skuteczność samoregulacji, która może być lepsza niż twarde przepisy. Pokazuje to przykład reklam produktów żywnościowych skierowanych do dzieci, z których w wyniku porozumienia branży wyeliminowano wszelkie nadużycia. Warunkiem jest jednak powszechność kodeksów dobrych praktyk i faktyczna dbałość o ich przestrzeganie.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas