Aktualizacja: 03.02.2021 17:59 Publikacja: 03.02.2021 17:07
Foto: Adobe Stock/IWP
Wydawcy wyrazili stanowczy protest wobec wprowadzenia składki od reklamy, która ma zasilić m.in. NFZ do walki z covid-19. - Projektodawcy wydają się nie dostrzegać faktu, iż pandemia nie tylko negatywnie wpłynęła na kondycję zdrowotną całego społeczeństwa, ale przyniosła i nadal przynosi daleko idące negatywne skutki dla całej gospodarki. Autorzy oświadczenia podkreślają, że rozprzestrzenianie się wirusa SARS CoV-2 w znaczny sposób przełożyło się na ograniczanie wydatków reklamowych i spadek sprzedaży prasy. Przychody z tytułu reklamy zdaniem Izby Wydawców Prasy zmniejszyły się mniej więcej o 50%.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas