Aktualizacja: 16.03.2016 04:00 Publikacja: 16.03.2016 04:00
Foto: 123RF
Umowa zawarta w sprawie zamówienia publicznego jest swojego rodzaju cyrografem pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Co jednak, gdy po zawarciu umowy zajdzie potrzeba jej zmiany?
Gdyby była to umowa zawarta nie w ramach postępowania o zamówienie publiczne, sprawa będzie prosta. Strony zapewne spotkałyby się i wynegocjowały zmianę umowy lub wprowadziły do pierwotnej umowy aneksy, które oddałyby ich aktualne potrzeby.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas