Aktualizacja: 04.07.2025 13:23 Publikacja: 14.07.2023 12:52
Foto: Adobe Stock
O interpretację podatkową wystąpiła spółka z o.o. działająca w branży medycznej. Od dostawców różnego rodzaju towary i usług dostaje faktury zarówno elektroniczne, jak i papierowe. Te drugie, zgodnie z obowiązującą w firmie procedurą, są skanowane i archiwizowane w formie elektronicznych plików w formacie pdf. Jednocześnie każdorazowo wersja papierowa jest przesyłana i przechowywana w oryginalnej postaci w archiwum.
Spółka chce zmienić te zasady i po zeskanowaniu papierowych faktur przekazywać je do zniszczenia. Zapytała fiskusa, czy może zaliczyć do podatkowych kosztów wydatki potwierdzone fakturami, których oryginalne wersje zostały zniszczone, a pozostały jedynie kopie w formie cyfrowej?
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas