Aktualizacja: 19.04.2025 22:03 Publikacja: 08.08.2023 09:34
Foto: Adobe Stock
Amerykański potentat w branży alkoholi mocnych stwierdził, że piszcząca, nadająca się do żucia zabawka dla psów, która swoim przypomina kształtem butelkę Bourbona ze zmienionymi logotypami - z „Jack Daniel’s” na „Bad Spaniels” (tłum. – złe spaniele) i zastąpionym opisem alkoholu z "Old No. 7 Brand Tennessee Sour Mash Whiskey” na "Old No. 2 On Your Tennessee Carpet" (tłum. – stara dwójeczka na Twoim dywanie z Tennessee) nie stanowiła uprawnionej parodii i wyrazu wolności słowa, naruszając przysługujący mu monopol do renomowanych znaków towarowych. Producent zabawek nie podzielił jednak ww. interpretacji, w związku z czym strony wdały się w długoletni spór, który niedawno zakończył się wyrokiem Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas