Aktualizacja: 28.06.2025 18:24 Publikacja: 08.08.2023 09:34
Foto: Adobe Stock
Amerykański potentat w branży alkoholi mocnych stwierdził, że piszcząca, nadająca się do żucia zabawka dla psów, która swoim przypomina kształtem butelkę Bourbona ze zmienionymi logotypami - z „Jack Daniel’s” na „Bad Spaniels” (tłum. – złe spaniele) i zastąpionym opisem alkoholu z "Old No. 7 Brand Tennessee Sour Mash Whiskey” na "Old No. 2 On Your Tennessee Carpet" (tłum. – stara dwójeczka na Twoim dywanie z Tennessee) nie stanowiła uprawnionej parodii i wyrazu wolności słowa, naruszając przysługujący mu monopol do renomowanych znaków towarowych. Producent zabawek nie podzielił jednak ww. interpretacji, w związku z czym strony wdały się w długoletni spór, który niedawno zakończył się wyrokiem Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas