Aktualizacja: 27.01.2016 05:00 Publikacja: 27.01.2016 05:00
Foto: 123RF
Sprawa dotyczyła 15 tys. zł kary nałożonej na jedno z przedsiębiorstw przez inspekcję transportu drogowego.
Kłopoty firmy zaczęły się, gdy wojewódzki inspektor transportu drogowego zawiadomił jej właściciela o zamiarze przeprowadzenia kontroli w siedzibie przedsiębiorcy w zakresie przestrzegania warunków i obowiązków przewozu drogowego. Do zawiadomienia dołączono pismo zawierające wykaz dokumentów, jakie osoba kontrolowana powinna przygotować na dzień rozpoczęcia inspekcji. Wśród nich wymieniono m.in. ewidencję pracy zatrudnionych kierowców, wykresówki z okresu objętego kontrolą, dane cyfrowe z tachografów cyfrowych obejmujące kontrolowany okres, wydruki z tachografów cyfrowych, karty pracy kierowców, dokumenty świadczące o nieprowadzeniu pojazdów wszystkich kierowców, karty ewidencji nieobecności.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas