Aktualizacja: 23.01.2016 16:00 Publikacja: 23.01.2016 16:00
Foto: 123RF
Nawet, gdy przedsiębiorca tylko sporadycznie ma kontakt z osobami fizycznymi występującymi w roli klientów, to i tak w świetle prawa może zostać uznany za administratora danych. Może nie mieć znaczenia, jak duża jest baza danych i jak szczegółowe informacje zawiera. I tak przedsiębiorca będzie zobowiązany do stosowania wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
Przedsiębiorcy, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prawidłowego postępowania z danymi osobowymi, mogą sięgnąć do poradnika przygotowanego i wydanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. „Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie – poradnik dla MSP" składa się z ośmiu rozdziałów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas