Aktualizacja: 06.12.2015 10:54 Publikacja: 06.12.2015 10:54
Pierwszy program „Firmy Rodzinne" realizowany był w latach 2009-2011, druga edycja miała miejsce w okresie 2013-2015. W tym czasie odbyło się wiele spotkań, szkoleń i innych wydarzeń, w trakcie których przedstawiciele środowiska firm rodzinnych oraz partnerzy projektu, eksperci i doradcy dyskutowali o pozycji takich firm w polskiej gospodarce, możliwościach ich rozwoju, barierach, wyzwaniach, czy też firmie rodzinnej jako marce.
Przed takimi firmami w dalszym ciągu stoją wyzwania. Jak utrzymać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku? Trzeba mieć świadomość zachodzących zmian, nowych trendów i umieć reagować na pojawiające się możliwości. W szybkości podejmowania decyzji, dostosowywania do zmieniających się potrzeb konsumentów, umiejętności wykorzystywania nisz rynkowych tkwi siła firm rodzinnych. Żeby przetrwać, muszą być innowacyjne. Stoją też przed wyzwaniem, jak przekazać zarządzanie przedsiębiorstwem w ręce następnego pokolenia.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas