Aktualizacja: 06.12.2015 10:54 Publikacja: 06.12.2015 10:54
Pierwszy program „Firmy Rodzinne" realizowany był w latach 2009-2011, druga edycja miała miejsce w okresie 2013-2015. W tym czasie odbyło się wiele spotkań, szkoleń i innych wydarzeń, w trakcie których przedstawiciele środowiska firm rodzinnych oraz partnerzy projektu, eksperci i doradcy dyskutowali o pozycji takich firm w polskiej gospodarce, możliwościach ich rozwoju, barierach, wyzwaniach, czy też firmie rodzinnej jako marce.
Przed takimi firmami w dalszym ciągu stoją wyzwania. Jak utrzymać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku? Trzeba mieć świadomość zachodzących zmian, nowych trendów i umieć reagować na pojawiające się możliwości. W szybkości podejmowania decyzji, dostosowywania do zmieniających się potrzeb konsumentów, umiejętności wykorzystywania nisz rynkowych tkwi siła firm rodzinnych. Żeby przetrwać, muszą być innowacyjne. Stoją też przed wyzwaniem, jak przekazać zarządzanie przedsiębiorstwem w ręce następnego pokolenia.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas