Aktualizacja: 09.01.2015 06:00 Publikacja: 09.01.2015 06:00
Foto: www.sxc.hu
Jeśli wpisy internautów przekraczają granicę uzasadnionej polemiki na temat jakości produktu czy usługi, możemy mieć do czynienia z naruszeniem dóbr osobistych przedsiębiorcy lub popełnieniem przestępstwa przeciwko jego czci.
Przedsiębiorca, który trafi w internecie na komentarz zawierający informacje nieprawdziwe, godzące w swoje dobre imię czy wręcz obraźliwe, musi zdecydować, czy zadowoli go usunięcie danej treści z portalu, na którym się ukazała, czy też będzie żądać zrekompensowania wyrządzonej mu krzywdy lub ukarania autora wypowiedzi w postępowaniu karnym.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas