Reklama

Wizerunek firmy zaczyna się od logo

Stworzenie dobrego logotypu jest kluczową inwestycją w każdej firmie. Bez niego nie uda się wyróżnić na rynku.

Publikacja: 04.01.2015 05:50

Logo działa najskuteczniej jeśli jest częścią systemu wizualnej identyfikacji firmy

Logo działa najskuteczniej jeśli jest częścią systemu wizualnej identyfikacji firmy

Foto: PAP, Jakub Kaczmarczyk

Każdego dnia konsumenci są bombardowani setkami produktów, które konkurują o coraz bardziej nasycony rynek. Te, które nie są w stanie zwrócić ich uwagi, już na starcie narażone są na porażkę.

– Logo jest dziś niezbędne – mówi Katarzyna Kielar, doradca ds. PR, partner w agencji Hello PR. – Potrzebujemy go, by oznakować i wyróżnić produkty, przygotować szyld, a także zaistnieć na portalach społecznościowych czy stworzyć choćby prostą stronę internetową. Bez logotypu nie da się też rozpocząć działań reklamowych czy nawiązać komunikacji z mediami.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama