Wizerunek firmy zaczyna się od logo

Stworzenie dobrego logotypu jest kluczową inwestycją w każdej firmie. Bez niego nie uda się wyróżnić na rynku.

Publikacja: 04.01.2015 05:50

Logo działa najskuteczniej jeśli jest częścią systemu wizualnej identyfikacji firmy

Logo działa najskuteczniej jeśli jest częścią systemu wizualnej identyfikacji firmy

Foto: PAP, Jakub Kaczmarczyk

Każdego dnia konsumenci są bombardowani setkami produktów, które konkurują o coraz bardziej nasycony rynek. Te, które nie są w stanie zwrócić ich uwagi, już na starcie narażone są na porażkę.

– Logo jest dziś niezbędne – mówi Katarzyna Kielar, doradca ds. PR, partner w agencji Hello PR. – Potrzebujemy go, by oznakować i wyróżnić produkty, przygotować szyld, a także zaistnieć na portalach społecznościowych czy stworzyć choćby prostą stronę internetową. Bez logotypu nie da się też rozpocząć działań reklamowych czy nawiązać komunikacji z mediami.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem