Kredyt na innowacje technologiczne dla firm startuje po raz szósty

Do sześciu mln zł dotacji mogą otrzymać mikro, małe i średnie firmy, które po samodzielnym wdrożeniu nowoczesnej technologii zaczną produkować nowe towary lub świadczyć takież usługi.

Publikacja: 06.09.2019 02:00

Kredyt na innowacje technologiczne dla firm startuje po raz szósty

Foto: Adobe Stock

Za realizację programu „Inteligentny rozwój" odpowiadają różne instytucje. Między innymi Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. Ten ostatni odpowiada za działanie 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne". I właśnie przygotowuje się do ogłoszenia kolejnego, szóstego już naboru wniosków.

Dla kogo to szansa? Przede wszystkim dla mikro, małych i średnich firm prowadzących działalność na terenie całego kraju. Oczywiście nie wszystkich, ale takich, które chcą i potrafią się przygotować do wymogów stawianych przez działanie. W największym skrócie chodzi o firmy, które dysponują nową (innowacyjną) technologią, nadającą się do wprowadzenia w ich przedsiębiorstwie (wdrożenia) i pozwalającą na rozpoczęcie produkcji nowych (znacząco zmodernizowanych) wyrobów, tj. takich które pozwolą firmie wyróżnić się na rynku i przebić dotychczasowych konkurentów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku