Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Oferowanie w lokalu solarium karnetów na usługi po cenie niższej od normalnie stosowanej narusza zakaz reklamy i promocji tego typu usług.

Aktualizacja: 09.06.2019 17:44 Publikacja: 09.06.2019 16:05

Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Foto: Adobe Stock

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku musiał niedawno rozstrzygnąć, czy oferowanie w lokalu solarium karnetów, których cena jednostkowa jest niższa, jest promocją usług w zakresie udostępniania solarium.

Czytaj także: Które firmy potrzebują prawnika

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki