Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Oferowanie w lokalu solarium karnetów na usługi po cenie niższej od normalnie stosowanej narusza zakaz reklamy i promocji tego typu usług.

Aktualizacja: 09.06.2019 17:44 Publikacja: 09.06.2019 16:05

Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Foto: Adobe Stock

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku musiał niedawno rozstrzygnąć, czy oferowanie w lokalu solarium karnetów, których cena jednostkowa jest niższa, jest promocją usług w zakresie udostępniania solarium.

Czytaj także: Które firmy potrzebują prawnika

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10