Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Oferowanie w lokalu solarium karnetów na usługi po cenie niższej od normalnie stosowanej narusza zakaz reklamy i promocji tego typu usług.

Aktualizacja: 09.06.2019 17:44 Publikacja: 09.06.2019 16:05

Solaria nie są przestrzenią prywatną - wyrok WSA

Foto: Adobe Stock

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku musiał niedawno rozstrzygnąć, czy oferowanie w lokalu solarium karnetów, których cena jednostkowa jest niższa, jest promocją usług w zakresie udostępniania solarium.

Czytaj także: Które firmy potrzebują prawnika

Pozostało 96% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Prawo w firmie
Zmiany w załatwianiu spraw ze skarbówką. Chodzi o kontakt z pracownikami US
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Prawo w firmie
Sygnaliści. Jak będzie działał mechanizm zgłoszeń zewnętrznych