Reklama

Jak odpowiednio zaprezentować księgowego i zareklamować biuro rachunkowe

W dobie internetu, mediów społecznościowych i konkurencji na rynku, prezencja księgowego oraz odpowiednia reklama biura rachunkowego, mogą być równie ważne, jak profesjonalizm, wiedza, rzetelność i terminowość w świadczeniu usług.

Publikacja: 05.12.2018 04:30

Jak odpowiednio zaprezentować księgowego i zareklamować biuro rachunkowe

Foto: 123RF

Księgowi nie zawsze mają świadomość tego, że wizerunek jest bardzo ważny i że dawno zapomniane przysłowie: jak cię widzą, tak cię piszą jest ciągle aktualne – mówi Joanna Polańska-Solarz, właścicielka firmy TaxPR, zajmująca się na co dzień marketingiem i promocją kancelarii doradztwa podatkowego i biur rachunkowych.

Pierwsze wrażenie, a co dalej

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Rachunkowość
WSKAŻNIKI I STAWKI. 1-7 czerwca 2025.
Rachunkowość
KSeF będzie wciąż dopuszczał faktury papierowe. Jest projekt ustawy
Rachunkowość
Nadchodzi rewolucja dla firm. Resort finansów pokazał „mapę drogową”
Rachunkowość
Sztuczna inteligencja nie zastąpi księgowych
Rachunkowość
Testy systemu e-Faktur czas zacząć
Reklama
Reklama
Reklama