E-składka: wielu płatników nie odbiera listów z ZUS z numerem konta

Już ponad 90 tys. z 3,6 mln listów wysłanych przez ZUS do płatników składek wróciło do Zakładu jako korespondencja nieodebrana. ZUS będzie teraz wyjaśniał powody zwrotów.

Aktualizacja: 03.11.2017 13:09 Publikacja: 03.11.2017 11:53

E-składka: wielu płatników nie odbiera listów z ZUS z numerem konta

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

dgk

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zakończył już akcję wysyłania listów do płatników składek z informacją o indywidualnym numerze rachunku składkowego w banku. Bez takiego  numeru  już w styczniu nikt nie opłaci składek za grudzień.  W całej Polsce wysłanych zostało 3,6 mln listów.

– Niestety, część z nich nie została odebrana i wróciła do ZUS, jako korespondencja nieodebrana. Apeluję więc   do wszystkich płatników składek o odbieranie korespondencji z informacją o indywidualnym numerze rachunku składkowego – mówi Iwona Kowalska, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
ZUS
Czym jest podróż służbowa? Resort wyjaśnia. To ważne w kontekście zwolnienia z ZUS
ZUS
Czy będzie obniżka składki zdrowotnej? Senat zdecydował
ZUS
Ważny obowiązek dla wielu firm. ZUS przypomina o nadchodzącym terminie
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
ZUS
Był ubezpieczony w KRUS, założył firmę. Czy ma prawo do ulgi w składkach?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne