E-składka: wielu płatników nie odbiera listów z ZUS z numerem konta

Już ponad 90 tys. z 3,6 mln listów wysłanych przez ZUS do płatników składek wróciło do Zakładu jako korespondencja nieodebrana. ZUS będzie teraz wyjaśniał powody zwrotów.

Aktualizacja: 03.11.2017 13:09 Publikacja: 03.11.2017 11:53

E-składka: wielu płatników nie odbiera listów z ZUS z numerem konta

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

dgk

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zakończył już akcję wysyłania listów do płatników składek z informacją o indywidualnym numerze rachunku składkowego w banku. Bez takiego  numeru  już w styczniu nikt nie opłaci składek za grudzień.  W całej Polsce wysłanych zostało 3,6 mln listów.

– Niestety, część z nich nie została odebrana i wróciła do ZUS, jako korespondencja nieodebrana. Apeluję więc   do wszystkich płatników składek o odbieranie korespondencji z informacją o indywidualnym numerze rachunku składkowego – mówi Iwona Kowalska, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku.

Pozostało 80% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
ZUS
Rozłożenie zaległości ZUS na raty. Ważny wyrok Sądu Najwyższego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
ZUS
Wakacje składkowe: kiedy informacja, a kiedy decyzja? ZUS wyjaśnia
ZUS
Zmiany w składce zdrowotnej na 2025 r. – na szybko i bez dialogu
ZUS
Zmiany w składce zdrowotnej przyjęte. Teraz wszystko zależy od Andrzeja Dudy
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
ZUS
Nowa pomoc dla firm dotkniętych powodzią. ZUS podał ważny termin