Aktualizacja: 09.02.2017 23:11 Publikacja: 10.02.2017 06:15
Foto: 123RF
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki w sporze o charakter badania sondażowego.
Spółka w październiku 2011 r. wystąpiła z pytaniem, czy planowane przez nią przedsięwzięcie jest grą losową. Wskazała, że ma polegać na przeprowadzaniu badań marketingowych na zlecenie odrębnych firm wśród widzów programu telewizyjnego. Uczestnicy badań sondażowych będą mieli prawo wziąć udział w badaniu poprzez SMS. Będą pozyskiwani przez prezentacje pytań na ekranie telewizora podczas programu reality show. Spółka tłumaczyła, że badanie sondażowe obejmie wszystkich oglądających. Wylosowani uczestnicy otrzymają nagrody. Sama uważała, że opisane badanie nie jest grą losową, bo brak w nim przypadkowości.
Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na...
Szerszy skład SN ma rozstrzygnąć, czy zamawiający może żądać zapłaty na koszty naprawy wad prac budowlanych.
Biznesowi nie spodobał się pomysł objęcia tekstyliów i obuwia specjalnym systemem nadzoru przewozu. Przedsiębior...
Od kilku dni wszyscy użytkownicy aplikacji mObywatel mogą korzystać z nowej usługi. Szczególnie powinni zaintere...
Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi prace nad usprawnieniem rejestru fundacji rodzinnych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas