Aktualizacja: 09.02.2017 23:11 Publikacja: 10.02.2017 06:15
Foto: 123RF
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki w sporze o charakter badania sondażowego.
Spółka w październiku 2011 r. wystąpiła z pytaniem, czy planowane przez nią przedsięwzięcie jest grą losową. Wskazała, że ma polegać na przeprowadzaniu badań marketingowych na zlecenie odrębnych firm wśród widzów programu telewizyjnego. Uczestnicy badań sondażowych będą mieli prawo wziąć udział w badaniu poprzez SMS. Będą pozyskiwani przez prezentacje pytań na ekranie telewizora podczas programu reality show. Spółka tłumaczyła, że badanie sondażowe obejmie wszystkich oglądających. Wylosowani uczestnicy otrzymają nagrody. Sama uważała, że opisane badanie nie jest grą losową, bo brak w nim przypadkowości.
Bardziej elastyczne przepisy dla działalności nierejestrowej i ułatwienia dla inwestycji w otoczeniu zabytków –...
Mniej skomplikowane raportowanie o zawartych umowach, a także możliwość otrzymania wsparcia na pokrycie kaucji l...
Od 28 czerwca wchodzą w życie przepisy ustawy nazywanej polskim Aktem o Dostępności. Dla przedsiębiorców oznacza...
Zamawiający będzie mógł dopuścić do udziału w postępowaniu wykonawców z państw trzecich, ale na mniej korzystnyc...
75 proc. ogłoszeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym stanowią wzmianki o złożeniu dokumentów finansowych do KRS....
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas