Aktualizacja: 09.02.2017 23:11 Publikacja: 10.02.2017 06:15
Foto: 123RF
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki w sporze o charakter badania sondażowego.
Spółka w październiku 2011 r. wystąpiła z pytaniem, czy planowane przez nią przedsięwzięcie jest grą losową. Wskazała, że ma polegać na przeprowadzaniu badań marketingowych na zlecenie odrębnych firm wśród widzów programu telewizyjnego. Uczestnicy badań sondażowych będą mieli prawo wziąć udział w badaniu poprzez SMS. Będą pozyskiwani przez prezentacje pytań na ekranie telewizora podczas programu reality show. Spółka tłumaczyła, że badanie sondażowe obejmie wszystkich oglądających. Wylosowani uczestnicy otrzymają nagrody. Sama uważała, że opisane badanie nie jest grą losową, bo brak w nim przypadkowości.
Rada Ministrów przyjęła we wtorek projekt ustawy, który umożliwi udostępnienie informacji z wykazu podatników VA...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają uprościć prawo gospodarcz...
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas