Aktualizacja: 18.05.2021 11:19 Publikacja: 18.05.2021 16:30
Foto: Adobe Stock
W lutym 2016 r. spółka złożyła wniosek o interpretację przepisów o VAT w kontekście opodatkowania tzw. nieodpłatnych przekazań. Wyjaśniła, że prowadzi sprzedaż wybranych alkoholi na rynku polskim. W ramach umów dystrybucyjnych zawartych z producentami alkoholi zobowiązana jest do wykonywania za wynagrodzeniem czynności promocyjno-marketingowych zmierzających do zwiększenia sprzedaży. Obejmuje to m.in. wydanie materiałów służących do serwisu (szklanki, tacki, wazy, repliki produktów, torebki, serwetki, itp.) ostatecznym sprzedawcom, oraz nieodpłatne wyposażenie tzw. VIP roomów.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas