Aktualizacja: 16.06.2025 16:13 Publikacja: 24.02.2022 14:30
Foto: Adobe Stock
Rynek sklepów internetowych rozszerza się z każdym rokiem. Pojawia się coraz więcej podmiotów działających w branży e-commerce. Dlatego, by wyróżnić się z tłumu, istotne jest opracowanie właściwej strategii marketingowej, która będzie budować silną markę podmiotu wchodzącego na rynek. Skoro zbudowanie odpowiedniej renomy i rozpoznawalności wymaga znacznego wysiłku, trzeba zawczasu zastanowić się jak swoją markę chronić. Przede wszystkim należy minimalizować ryzyko sytuacji, w których konkurenci w prosty sposób wykorzystują długo budowaną markę przedsiębiorcy dla swoich celów: albo poprzez jej dokładne skopiowanie, albo przez wykorzystanie oznaczenia bardzo do niej podobnego.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas