Jak skutecznie zabezpieczyć markę sklepu internetowego?

Logo i nazwa sklepu internetowego to jego podstawowe wyróżniki. Jednak brak odpowiednich zabezpieczeń marki może skutkować pojawieniem się na rynku podmiotu budującego sukces na jej renomie.

Publikacja: 24.02.2022 14:30

Jak skutecznie zabezpieczyć markę sklepu internetowego?

Foto: Adobe Stock

Rynek sklepów internetowych rozszerza się z każdym rokiem. Pojawia się coraz więcej podmiotów działających w branży e-commerce. Dlatego, by wyróżnić się z tłumu, istotne jest opracowanie właściwej strategii marketingowej, która będzie budować silną markę podmiotu wchodzącego na rynek. Skoro zbudowanie odpowiedniej renomy i rozpoznawalności wymaga znacznego wysiłku, trzeba zawczasu zastanowić się jak swoją markę chronić. Przede wszystkim należy minimalizować ryzyko sytuacji, w których konkurenci w prosty sposób wykorzystują długo budowaną markę przedsiębiorcy dla swoich celów: albo poprzez jej dokładne skopiowanie, albo przez wykorzystanie oznaczenia bardzo do niej podobnego.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Zatrudnianie cudzoziemców - nowe zasady
Biznes
Zmiany w zatrudnianiu cudzoziemców – nowe przepisy już obowiązują
Biznes
Absolutorium dla władz spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Biznes
Czy wynagrodzenie za wcześniejsze rozwiązanie najmu można zaliczyć do kosztów?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Ostatni dzwonek na złożenie sprawozdania finansowego fundacji rodzinnej