Reklama

Hazard w wirtualnym świecie – wyzwania prawne

Dynamiczny rozwój branży gier wideo otworzył przed graczami nowe możliwości interakcji i rywalizacji. Wykorzystały to podmioty trzecie, zarabiając na key/skin gamblingu. Czym on jest i jakie działania podejmują polskie władze, by przeciwdziałać negatywnym skutkom tej działalności?

Publikacja: 13.12.2024 05:20

Hazard w wirtualnym świecie – wyzwania prawne

Foto: Adobe Stock

Platformy key/skin gamblingowe, choć na pierwszy rzut oka wyglądające jak zwykłe kolorowe platformy oferujące wirtualne przedmioty z gier, takie jak np. skiny (czyli zmienne wyglądy postaci, broni czy przedmiotów), daleko wykraczają poza ramy samych gier i bezprawnie wykorzystują ich zawartość do zarabiania, często na młodych osobach. Te podmioty przekształciły kosmetyczne przedmioty w grze w walutę wykorzystywaną do zakładów o wysokie stawki.

Kiedy gra przechodzi w hazard?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: System ostrzegania dla spółek akcyjnych
Reklama
Biznes
Compliance w spółce akcyjnej – dlaczego zarząd powinien go wdrożyć?
Biznes
Czy do wykonania zadań publicznych zawsze niezbędne jest udzielenie zamówienia?
Biznes
Jak ustalić cenę sprzedaży w transakcji M&A?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Konsola do gier w kosztach firmy? To możliwe
Reklama
Reklama
Reklama