Reklama
Rozwiń
Reklama

Compliance - Jak przygotować i wdrożyć system zarządzania zgodnością

Wdrożenie systemu compliance to jeden z najważniejszych etapów budowania organizacji funkcjonującej w sposób etyczny i zgodny z prawem. Skuteczne wdrożenie wymaga poznania struktury organizacyjnej, obszarów ryzyka, otoczenia prawnego, czyli zasad odpowiedzialności i praktyk stosowanych w przedsiębiorstwie.

Publikacja: 04.08.2020 16:15

Compliance

Compliance

Foto: AdobeStock

Każda organizacja ma swoje utarte praktyki i procesy, które dopóki nie zostaną ujednolicone i zintegrowane nie mogą stanowić systemu compliance.

Na podstawie analizy obowiązujących w danym podmiocie procedur i stosowanych praktyk należy wypracować rozwiązania dostosowane do realiów biznesu. Biznes powinien uwzględniać w swojej działalności uwarunkowania prawne i unikać rozwiązań „na skróty".

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: KSeF i staże pracy – nowe wyzwania firm
Biznes
Znak towarowy po zakończeniu współpracy. Kto ma do niego prawo?
Biznes
Pracodawcy muszą się przygotować do zmian w stażach pracy
Biznes
Fuzje i przejęcia – odpowiedzialność i terminy przedawnienia roszczeń
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Czy powołany do zarządu bez swojej wiedzy odpowie za zobowiązania?
Reklama
Reklama