Reklama

Koszt wytworzenia jako podstawa wyceny produktów

Stworzenie prawidłowego i dopasowanego do działalności firmy modelu wyceny jest zadaniem, które wymaga nie tylko zaawansowanej wiedzy techniczno-organizacyjnej, ale także wiedzy z zakresu rachunkowości.

Publikacja: 02.03.2021 18:00

Koszt wytworzenia jako podstawa wyceny produktów

Foto: Adobe Stock

Działalność firm produkcyjnych jest procesem, który należy uznać za złożony i bardzo często skomplikowany. Kluczem do zrozumienia jej istoty jest co najmniej ogólne poznanie zagadnień technicznych wytwarzania wyrobów. Ponadto, należy pamiętać o zagadnieniach rachunkowych, których celem jest wartościowe przedstawienie efektów działalności wytwórczej, w tym także podejście od strony kosztowej.

Regulacje ustawowe

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama