Aktualizacja: 03.07.2025 11:26 Publikacja: 27.02.2025 15:29
Foto: Adobe Stock
Firmy coraz częściej rezygnują z nierzetelnych haseł – z własnej inicjatywy lub pod presją organów nadzorczych. Co jest piętnowane i jak się przygotować na nową rzeczywistość komunikacyjną?
Greenwashing to rozpowszechnianie fałszywych lub niejasnych informacji o ekologiczności, nieuzasadnione deklaracje o pozytywnym lub neutralnym wpływie na środowisko. Europejski ustawodawca nie skupia się jednak na definiowaniu tego zjawiska, tylko na stworzeniu zasad dla oświadczeń środowiskowych i oznakowań ekologicznych – by były wiarygodne, porównywalne i weryfikowalne.
Wprowadzenie zrównoważonego rozwoju i filarów ESG staje się coraz bardziej istotne dla firm na całym świecie. W...
Zacznijmy od podstaw. Czym jest atestacja w kontekście ESG i czym różni się od klasycznego audytu? Czy można sto...
Już tylko w dniach i tygodniach możemy odliczać czas do uruchomienia w Polsce systemu kaucyjnego.
Tematem rozgrzewającym w ostatnim czasie wszystkich zainteresowanych raportowaniem ESG jest niewątpliwie pakiet...
Kwestie szeroko rozumianego bezpieczeństwa były odmieniane przez wszystkie przypadki na ostatnim EKF w Sopocie,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas