Aktualizacja: 17.04.2025 08:31 Publikacja: 27.02.2025 15:29
Foto: Adobe Stock
Firmy coraz częściej rezygnują z nierzetelnych haseł – z własnej inicjatywy lub pod presją organów nadzorczych. Co jest piętnowane i jak się przygotować na nową rzeczywistość komunikacyjną?
Greenwashing to rozpowszechnianie fałszywych lub niejasnych informacji o ekologiczności, nieuzasadnione deklaracje o pozytywnym lub neutralnym wpływie na środowisko. Europejski ustawodawca nie skupia się jednak na definiowaniu tego zjawiska, tylko na stworzeniu zasad dla oświadczeń środowiskowych i oznakowań ekologicznych – by były wiarygodne, porównywalne i weryfikowalne.
Współczesny rynek pracy stawia przed firmami nowe wyzwania. Musimy tworzyć miejsca pracy, które gwarantują odpow...
Tematyka raportowania zrównoważonego rozwoju wybrzmiewa najgłośniej poprzez literkę E i związane z nią bezpośred...
Wraz ze zmianą regulacji, wzrostem świadomości, a także coraz większą materializacją korzyści płynących dla prze...
Sprawozdawczość zrównoważonego rozwoju koncentruje się na ujawnieniach dotyczących istotnych kwestii dla interes...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
1 stycznia 2025 r. weszła w życie ustawa z 6 grudnia 2024 r. transponująca dyrektywę o raportowaniu zrównoważone...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas