Aktualizacja: 15.06.2025 11:32 Publikacja: 27.02.2025 15:29
Foto: Adobe Stock
Firmy coraz częściej rezygnują z nierzetelnych haseł – z własnej inicjatywy lub pod presją organów nadzorczych. Co jest piętnowane i jak się przygotować na nową rzeczywistość komunikacyjną?
Greenwashing to rozpowszechnianie fałszywych lub niejasnych informacji o ekologiczności, nieuzasadnione deklaracje o pozytywnym lub neutralnym wpływie na środowisko. Europejski ustawodawca nie skupia się jednak na definiowaniu tego zjawiska, tylko na stworzeniu zasad dla oświadczeń środowiskowych i oznakowań ekologicznych – by były wiarygodne, porównywalne i weryfikowalne.
Zrównoważony rozwój, określany skrótem ESG, staje się coraz istotniejszym aspektem w różnych branżach, w tym tak...
W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego dziesięcioletniej już histo...
Głównym zadaniem inwestorów jest maksymalizowanie zwrotu ze swoich inwestycji. Celem polityków i regulatorów jes...
W naturze nic się nie marnuje. Liść, który opada z drzewa, staje się pokarmem dla mikroorganizmów. Energia krąży...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Omnibus nie oznacza odwrotu od ESG i raportowania niefinansowego. Spowoduje uproszczenie i zmniejszenie części o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas