Reklama

Ślad węglowy produktu

Współczesny biznes stoi przed wyzwaniem dekarbonizacji. Wzrost świadomości ekologicznej konsumentów, presja regulacyjna oraz rosnące wymagania inwestorów sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na redukcji emisji gazów cieplarnianych.

Publikacja: 24.04.2025 10:20

Ślad węglowy produktu

Foto: AdobeStock

W tym kontekście ślad węglowy produktu staje się kluczowym wskaźnikiem oceny wpływu środowiskowego i konkurencyjności rynkowej.

Znaczenie śladu węglowego produktu

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami
ESG w praktyce
Greenhushing – czy cisza może być głośniejsza niż słowa
ESG w praktyce
Coraz węższy krąg raportujących ESG
ESG w praktyce
ESPR - promocja produktów cyrkularnych
ESG w praktyce
Dobrostan to filar społeczny
Reklama
Reklama
Reklama