Sprzedaż i konkurencyjność – największe wyzwania tradycyjnych małych sklepów

Publikacja: 09.08.2020 10:01

Sprzedaż i konkurencyjność – największe wyzwania tradycyjnych małych sklepów

Foto: Najmniejsze sklepy w Polsce nadal odpowiadają za ponad jedną trzecią całego rynku dóbr szybkozbywalnych. Źródło: Adobe Stock

Rozwój technologii i nowoczesnych metod sprzedaży pozwala małym, niezależnym sklepom detalicznym skuteczniej konkurować z sieciowymi punktami handlowymi. Jak efektywnie sprzedawać i przyciągać więcej klientów? Przede wszystkim przez umiejętne reagowanie na najnowsze trendy.

Miła obsługa, dobra lokalizacja, pełne półki, dobrze dobrany asortyment i atrakcyjne ceny to główne elementy, które decydują o powodzeniu tradycyjnego sklepu na konkurencyjnym polskim rynku. Obok dyskontów, supermarketów czy też szybko rozwijających się sieci convenience wciąż sporo miejsca pozostaje dla najmniejszych, niezależnych punktów handlowych. Każdy z segmentów ma swoją grupę odbiorców.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?