Prawie dwie trzecie e-kupujących nie potrzebuje sklepów offline

Na zakupy internetowe decydujemy się coraz częściej, a wszystko przez pandemię i będącą jej efektem kwarantannę. To dobra wiadomość dla firm, które działają już w sieci lub planują wejść w sektor e-commerce.

Publikacja: 21.09.2020 08:30

Prawie dwie trzecie e-kupujących nie potrzebuje sklepów offline

Foto: Nie mamy kłopotów, by siedząc przed ekranem monitora, czy smartfona wydać większą kwotę. Źródło: Adobe Stock

Według najnowszego raportu ExpertSender tylko 8 proc. z nas kupuje online raz na kwartał lub rzadziej. Większość, bo 59 proc., robi to minimum raz w miesiącu, a co trzeci Polak – minimum raz w tygodniu. Co więcej, nie mamy kłopotów, by siedząc przed ekranem monitora, czy smartfona wydać większą kwotę. 31 proc. badanych stwierdziło, że na e-zakupy przeznacza od 101 do 300 zł, a kolejne 28 proc. wskazuje na kwoty rzędu 301-500 zł.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Jakie są korzyści z posiadania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji?