Aktualizacja: 19.04.2025 20:47 Publikacja: 27.10.2020 09:29
Foto: Pilotażowy program ChargePolska jest realizowany w Przeźmierowie koło Poznania. Źródło: ChargePolska
Prawie wszyscy operatorzy sieci ładowania pojazdów elektrycznych wymagają od kierowców opłat za dostęp do ich publicznych ładowarek. W związku z rosnącymi kosztami energii firmy planują wprowadzenie nowej polityki cenowej, a największy w Europie deweloper sieci ładowania pojazdów elektrycznych, Ionity, na początku roku ogłosił kontrowersyjną decyzję o kilkukrotnym podniesieniu ceny za kWh. W efekcie jazda samochodem elektrycznym będzie droższa niż na tradycyjnym paliwie.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas