Aktualizacja: 12.05.2025 19:30 Publikacja: 20.02.2021 14:18
Foto: Kanały cyfrowe coraz bardziej nas męczą. Przyczyną może być zarówno ich wielość, jak i przedłużający się lockdown. Źródło: Adobe Stock
To dlatego, jak wynika z najnowszych badań EY Polska i Billennium, jeden na pięciu naszych rodaków jest niezadowolony ze zdalnych metod kontaktu. Aż 41 proc. ankietowanych przyznało, że po pandemii będzie rzadziej korzystać z takich cyfrowych rozwiązań.
Według raportu „Jak w warunkach nowej rzeczywistości Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”, najmniejszą otwartość deklarujemy wobec zdalnego zakupu samochodu. Tylko 15 proc. respondentów byłoby gotowych zastąpić bezpośredni kontakt – komunikacją cyfrową. Co ciekawe, taka zamiana byłaby łatwiejsza, jeśli dotyczyłaby konsultacji lekarskich (tu gotowość deklaruje 23 proc. badanych), edukacji (25 proc.).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas