Reklama

E-commerce – to nie koniec ekspansji. Trwa boom e-sklepów

Klienci przyzwyczaili się do zakupów online, a przedsiębiorcy startują z kolejnymi projektami. Tylko od marca do końca ubiegłego roku zadebiutowało ok. 11 tys. nowych sklepów online. Do tego 72 proc. polskich internautów to aktywni e-klienci.

Publikacja: 22.03.2021 13:07

E-commerce – to nie koniec ekspansji. Trwa boom e-sklepów

Foto: E-commerce korzysta na pandemii. Źródło: Adobe Stock

Gdyby przeprowadzić sondę wśród małych i średnich przedsiębiorców o najczęściej przewijających się hasłach w środowisku, najpewniej prym wiódłby “lockdown”, “pandemia”, “obostrzenia” i… “e-commerce”. Handel w internecie przewijał się w dyskusjach o przyszłości biznesu po covidzie tak często, że na dalszy plan zeszły konkretne liczby debiutantów sektora. Te z kolei dają nadzieję na jeszcze większy rozwój digitalizacji usług.

E-commerce – początek wzrostów

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Reklama
Reklama
Reklama