Aktualizacja: 19.04.2025 21:49 Publikacja: 24.05.2021 11:16
Foto: Coraz więcej małych firm reklamuje się na TikTok. Źródło: tashatuvango – stock.adobe.com
Prawie połowa światowej populacji korzysta z platform mediów społecznościowych. Dlatego stare i nowe firmy otrzymały tanią alternatywę do reklamowania się i interakcji z klientami. Od premiery w 2016 roku TikTok zyskał na popularności i ma obecnie ponad 689 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas