Reklama

Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Wraz z rozwojem działalności w internecie rośnie ryzyko rozpowszechniania wobec e-przedsiębiorcy nieprawdziwych informacji o nim. W takiej sytuacji warto skorzystać z przysługujących środków ochrony prawnej.

Publikacja: 04.08.2021 15:45

Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Foto: Adobe Stock

Obecnie możemy zaobserwować potężny rozwój e-przedsiębiorczości. Jeszcze do niedawna prowadzenie działalności także za pośrednictwem kanałów internetowych było dodatkowym atutem przedsiębiorcy, zaś dzisiaj niemal każdy przedsiębiorca z nich korzysta. Wszystko dzieje się po to, aby zwiększyć swoją konkurencyjność i poprawić pozycję na rynku.

Nie bez znaczenia dla rozwoju tej tendencji pozostaje sytuacja rynkowa spowodowana ogłoszeniem stanu pandemii wirusa SARS-CoV-2, w związku z którą znaczna część przedsiębiorców przeniosła działalność gospodarczą do internetu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Kadry i Płace
Katarzyna Wójcik: Nowelizacji wycięto pazury
Kadry i Płace
Staż pracy potwierdzi ZUS. Co będzie wliczone?
Kadry i Płace
Jak uniknąć problemów związanych z pracą zdalną z zagranicy?
Kadry i Płace
Nowe obowiązki pracodawców w rekrutacji
Kadry i Płace
Wiadomości wysyłane po godzinach pracy mogą skutkować rozwiązaniem umowy
Reklama
Reklama
Reklama