Reklama

Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Wraz z rozwojem działalności w internecie rośnie ryzyko rozpowszechniania wobec e-przedsiębiorcy nieprawdziwych informacji o nim. W takiej sytuacji warto skorzystać z przysługujących środków ochrony prawnej.

Publikacja: 04.08.2021 15:45

Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Foto: Adobe Stock

Obecnie możemy zaobserwować potężny rozwój e-przedsiębiorczości. Jeszcze do niedawna prowadzenie działalności także za pośrednictwem kanałów internetowych było dodatkowym atutem przedsiębiorcy, zaś dzisiaj niemal każdy przedsiębiorca z nich korzysta. Wszystko dzieje się po to, aby zwiększyć swoją konkurencyjność i poprawić pozycję na rynku.

Nie bez znaczenia dla rozwoju tej tendencji pozostaje sytuacja rynkowa spowodowana ogłoszeniem stanu pandemii wirusa SARS-CoV-2, w związku z którą znaczna część przedsiębiorców przeniosła działalność gospodarczą do internetu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Kadry i Płace
Jakie uprawnienia w pracy ma krwiodawca? Ile dni wolnego?
Reklama
Kadry i Płace
Jak rozwiązać umowę o pracę podczas pracy zdalnej?
Kadry i Płace
Czas pracy na część etatu – jak planować grafik zgodnie z przepisami?
Kadry i Płace
Premia frekwencyjna – sposób na lojalność pracowników czy kosztowna pułapka?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Kadry i Płace
Rozstania za porozumieniem stron nie są łatwe. Jak uniknąć szantażu i sądu?
Reklama
Reklama
Reklama