Aktualizacja: 02.02.2022 08:00 Publikacja: 02.02.2022 11:31
Foto: Adobe Stock
Pracownicze facewalle, fotorelacje w formie wirtualnej wizyty w biurze czy filmy i kolaże zdjęć z wyjazdów integracyjnych są popularną formą budowania pozytywnego wizerunku firmy. Udostępnianiu wizerunku na stronach internetowych oraz profilach społecznościowych przyświeca chęć pozytywnego oddziaływania zewnętrznego – zarówno dla potencjalnych pracowników, jak i klientów. Czy ta forma budowania dobrego PR firmy jest zgodna z prawem? I co zrobić, aby była?
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas